بازی ایرانی نقش مخفی آخرین ایستگاه

قیمت اصلی 650,000 تومان بود.قیمت فعلی 552,500 تومان است.

سن

+15

تعداد

5-12 نفر

زمان

15-60 دقیقه

موجود

0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
ارسال به همه جا

همه نقاط ایران

محصولات متنوع

مناسب هر سنی

پشتیبانی آنلاین

مشاوره خرید بازی

کیفیت بالا

بازی های با کیفیت

شناسه محصول: 1129 دسته: , , لینک کوتاه : https://sofunco.com/?p=3760

معرفی محصول

  • بازی آحرین ایستگاه 16 شخصیت منحصر بفرد و باحال داره. شما یکى از این شخصیت هستین که یا متحدین یا مزدور و باید سعى کنین جناح مقابلتون رو حذف کنین.
  • در این بازى بلوف و ادعاى نقش آزاد است
  • بازى شب و روز نداره و فقط مرحله اى است، مرحله به مرحله بازى میره جلو تا یک نفر زنده بمونه، هر مرحله یک رویداد خاص داره از بین ٣٠ رویداد که به بازى سناریو میدن و اطلاعات وارد بازى میکنن و فضاى بازى رو جالب میکنن، اتفاقات بازى بیشتر در لحظه و به صورت Realtime هستن و هیجان لحظه اى بازى بسیار بالاست.
  • بازى مکانیزم هاى منحصر به فرد و قوانین خاصى داره که اونو از هر بازى نقش مخفى و استنتاجى متمایز میکنه، بازی آخرین ایستگاه از هیچ بازى اقتباس نشده است.
  • هر بسته یک تاس کاملا اختصاصى داره ولى بازى اصلا بر اساس تاس نیست و فقط تکلیف بعضى از ایونت ها با تاس معلوم میشه،تاس ها ١٠٠٪؜ به صورت سفارشى با ترکیب رنگى آخرین ایستگاه ساخته شدن و مختص این بازى هستن، هیچ تاسى با تاس دیگه ١٠٠٪؜ مشابه نیست
  • بازى ٥ مکعب شیشه اى مشکى و یک مکعب قرمز داره به همراه یک کیسه که کاربردشون مربوط میشه به «رولت روسى»، رولت روسى یکى از بخش هاى هیجان انگیز بازى هستش، جنس مکعب ها دقیقا مثل مکعب هاى بازى «پَندمیک» هست،
  • یک ژتون دوطرفه سبک هم جزو بازى هست با عنوان ژتون «تصمیم گیرنده»، هر مرحله جلوى یکى از بازیکنان قرار میگیره و اون بازیکن میشه تصمیم گیرنده همون مرحله.
  • اگر طرفدار بازى هاى مافیایى هستین، مطمئنا از آخرین ایستگاه خوشتون میاد، سعى کردیم بازى رو طورى طراحى کنیم که کسانى هم که خیلى مافیا باز نیستن هم خوششون بیاد و بازى براشون ساده تر و ملموس تر و در عین حال جدى تر بشه.
  • بازى قوانین و مشخصه هاى خاصى داره که در هیچ بازى مشابه اش نیست و ٠ تا ١٠٠ این بازى از گیم پلى و تصویرسازى و کارهاى گرافیکى گرفته همگى طراحى و کار شده است. ژتون و مکعب ها و تاس همه سفارشى با ترکیب رنگى آخرین ایستگاه ساخته شدن و تولید داخل نیستن و از هنگ کنگ وارد شدن.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازی ایرانی نقش مخفی آخرین ایستگاه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =